tisdag

Blogglista

Hittade en ny funktion i bloggen. Där kan man hämta senaste inläggen från bloggar. Så jag lade till våra bloggar till vänster. Länkarna till bloggarna finns också kvar längre ned, lite onödigt kanske, men det är mer test av det hela nu. Så om jag lägger in ett inlägg på min blogg (en it-nörds dagbok) kommer den att synas med lite inledande text. För att läsa hela måste man klicka på texten och vips kommer man till min blogg.

Bra funktion. Särskilt då det gick att importera från google reader!

Detta är det närmaste jag hittar som Leif vill ha på ett enkelt sätt.

//Jonas

2 kommentarer:

myor sa...

Hej!
Ja, denna funktion är ju lite av det jag efterlyste.

Men med lite eftertanke så är det ju lika möjligt att lägga in texten på två ställen. Fördelen med att publicera här "hos oss" är, vilket jag inte tänkte direkt på, att vi kan "fortsätta kursen", dvs hjälpa varandra att skriva bättre. Jättebra, när jag nu inser det!

Bon courage! Återkommer med något opus.

Bege sa...

Behöver inte vara ett opus.
Går bra med vad som helst :-)